Sikumi.lv FAQ - visbiežāk uzdotie jautājumi
Neklikšķiniet šeit
Parasti, ja cilvēkam saka kaut ko nedarīt, tas viņam ir galvenais stimuls to izdarīt.
Šajā rakstā mēs sniegsim atbildes uz visiem jautājumiem, par kuriem mums parasti zvana, raksta čatos, e-pastā vai jautā personīgi, saņemot preci.
Mēs pacentāmies aprakstīt visas iespējamās situācijas, bet, ja jums šķiet, ka kaut ko neesam ņēmuši vērā vai kaut kas palicis neskaidrs tieši jums, lūdzu, atstājiet savu komentāru pie šī raksta, un mēs noteikti sniegsim uz to atbildi.
Visas Sikumi.lv preces ir uz vietas
Dažos veikalos raksta un saka, ka konkrētā prece ir noliktavā, bet patiesībā tā vietā neatrodas. Tāpēc jūs varat palūgt pārdevēju nofotografēties kopā ar preci un nosūtīt jums selfiju. Mēs neapvainosimies.
Preču klātbūtne mūsu noliktavā nozīmē, ka preces šobrīd atrodas Sikumi.lv noliktavā Rīgā, Varavīksnes gatvē 10, un jūs tiešām varat tās saņemt darba dienās vai nu pusdienlaikā plkst 12.00 pēc iepriekšēja zvana pa telefonu.
Mūsu veikalā pirkto preču piegāde
Ja jūs esat noformējis pasūtījumu un samaksājis par to ar piegādi, mēs to nosūtīsim šodien pat, izmantojot jūsu norādīto metodi. Tas nozīmē, ka attiecīgā piegādes dienesta kurjers paņems jūsu apmaksāto pasūtījumu un uzreiz aizvedīs to uz bāzi Rīgā. Un rīt no rīta viņu no bāzes savāks cits tās pašas firmas kurjers un aizvedīs to jūsu virzienā.
Taču retos gadījumos kāda konkrēta prece ir beigusies un mēs neesam paspējuši atjaunot datubāzi, tāpēc gadījumā, ja preci noteikti vajag saņemt šodien, rīt, vai arī es labāk pameklēšu citu dāvanu, lūdzu, piezvaniet mums pa telefonu vai uzrakstiet e-pastu un pārbaudiet preces pieejamību pirms pasūtījuma veikšanas.
Kāpēc prece nedarbojas bez baterijas?
Tāpēc, ka baterijas parasti nav iekļautas piegādes komplektā, tas ir, izstrādājuma iekšienē nav bateriju. Vēl jo vairāk, preces ar baterijām netiek pieņemtas piegādei caur pastu. Taču, ja jūs sūtāt ar kurjerdienestu, bateriju ierobežojuma nav, un jūs varat iegādāties tās pasūtījuma noformēšanas laikā, pievienojot grozā attiecīgo opciju.
Es veicu pasūtījumu, bet nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu.
Visdrīzāk jūs nepabeidzāt noformēšanu, tas ir, neapstiprinājāt savu pasūtījumu, nospiežot pogu APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU. Ja pasūtījums ir veikts pareizi, jūs tiksiet novirzīts uz lapu ar tekstu "Jūsu pasūtījums ir pieņemts! PALDIES PAR JŪSU PASŪTĪJUMU!", kur zemāk varēsiet izlasīt, kas ar jūsu pasūtījumu notiks tālāk.
Ja, veicot pasūtījumu, redzat šādu tekstu, taču nesaņēmāt e-pastu, tad visticamāk, ka pasūtījumā jūs esat atstājis nepareizu e-pastu, piemēram, gmaul.lv vai unbix.lv, un sistēma to nespēja atpazīt. Šādā gadījumā uzrakstiet pieprasījumu uz e-pastu un mēs nosūtīsim Jums rēķinu.
Man ir nepieciešams rēķins uz firmas vārda
Rēķinu ar jums nepieciešamajiem rekvizītiem jūs varat sev izrakstīt, atzīmējot ar ķeksīti rūtiņu MAN NEPIECIEŠAMS RĒĶINS JURIDISKAI PERSONAI un aizpildot atbilstošos laukus. Jums nav jāizvēlas ATLIKTAIS MAKSĀJUMS, rēķinu uzņēmumam jūs varat apmaksāt tiešsaistē, pasūtījuma noformēšanas procesā ar bankas vai kartes starpniecību, pēc vēlēšanās. Rēķins pasūtījuma beigās jebkurā gadījumā tiks nosūtīts uz jūsu norādīto e-pastu. Jūs saņemsiet rēķinu pat tad, ja nebūs tiešsaistes maksājuma, lai jūs to varētu apmaksāt no savas bankas. Tāpat pa e-pastu jums pienāks detalizēta instrukcija, kā veikt bankas maksājumu.
Sikumi.lv veikalu-noliktavu apkalpo Lietuvas uzņēmums Smulki MB, mūsu rekvizītus jūs atradīsiet jums nosūtītajā e-pastā. Mēs neesam PVN maksātāji, tāpēc nevaram Jums izrakstīt reversu vai jebkādu citu rēķinu, kurā iekļauts pievienotās vērtības nodoklis ar Lietuvas, Latvijas vai jebkādu citu procentu likmi.
Kāda ir jūsu adrese - Zvaigznāja gatve 2 vai Varavīksnes gatve 10?
Sikumi.lv noliktava atrodas ēkā Zvaigznāja gatvē 2, bet ieeja pie mums ir no Varavīksnes gatves 10 ēkas puses, precīzāk, iepretī spraugai starp divām 9-stāvu ēkām Nr. 8 un 10. Un ne pašā ieejā mājā numurs 6, 8 vai 10.
Nav vērts mūs meklēt tur, kur ir ieeja veterinārajā klīnikā, veikalā SKRŪVES, tur, kur atrodas ieeja elektrības sadalē un pat 9 stāvu ēkas pagraba ieejā. Mēs atrodamies tur, kur virs ieejas karājas izkārtne SIKUMI.LV.
Kas attiecas uz SIKUMI.LV plakātiem uz visām pārējām ēkas pusēm: uz tiem attēlotās bultiņas ved tieši turp, kur ir mūsu ieeja. Lūdzu, sekojiet bultiņas asajam galam!
Es vēlos atgriezt jūsu preci atpakaļ
Ja esat vīlies mūsu produktā, jums sabojājies garastāvoklis vai bērns raud, jūs bez grūtībām varat pie mums veikalā iegādāto preci atgriezt atpakaļ, iepazīstoties ar atgriešanas noteikumiem šeit.
Tomēr pirms atgriešanas procesa uzsākšanas lūdzam iepazīties ar preces lietošanas instrukciju, jo vairumā gadījumu problēma izrādās nevis preces īpašībās, bet gan neizpratnē par to, kā tā ir pieslēdzama.
Vai es varu šodien atbraukt pie jums un nopirkt preci?
Parasti visas preces ir uz vietas mūsu noliktavā un pasūtījumu jūs varat noformēt uz vietas, piebraucot darba dienās plkst 12.00 vai uzzvanot pa telefonu citā laikā, pirms vēlāties braukt uz mūsu pusi.
Kur ir mans pasūtījums - es aizvēru lapu, pārejot pie maksājuma vai man neatvērās lapa
Ja jūs aizvērāt maksājumu lapu, neievadot savas bankas datus, lūdzu, veiciet maksājumu tieši uz mūsu kontu, kuru jūs ieraudzīsiet jums nosūtītajā e-pastā, vai noklikšķiniet uz saites WAITING FOR PAYMENT (gaida maksājumu) e-pastā.
Lūdzu, maksājuma mērķī norādiet jūsu pasūtījuma numuru. Ja jūs šajā lodziņā ievadīsiet personas kodu, reģistrācijas numuru, adresi, tās personas vārdu, uz kuru tika veikts pasūtījums, pretkara saukli vai vēl ko citu, tad mēs nevarēsim izsekot jūsu pasūtījumu, un tas netiks uzskatīts par apmaksātu bez jūsu nosūtītas maksājuma uzdevuma kopijas uz e-pastu.
Es saņēmu no jums pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu, bet man nav skaidrs, kur maksāt
Jūsu saņemtajā e-pastā ir Bankas pārskaitījuma instrukciju bloks, kurā ir detalizēti aprakstīts, kur un kā norēķināties.
Kur ir mana paka?
Mēs esam veikals-noliktava, kas nozīmē, ka jūsu izvēlētā prece ir uz vietas un tiks nosūtīta jums tajā pašā dienā. Ja esat izvēlējies preču izsniegšanas iespēju no noliktavas darba dienās plkst 12.00 uzzvanot pa telefonu, tad gaidīsim Jūsu zvanu tieši tad, kad jūs būsiet gatavs to izņemt darba dienā, plkst.12.00 vai 18.00, 15-20 minūtes pirms ierašanās.
Visas pakas mēs varam pārbaudīt pēc izsekošanas numura, tāpēc nav jēgas jautāt “Kur ir mana paka?”, ja esat to jau izņēmis no pakomāta.
Tāpat bezjēdzīgi jautāt "Kur ir mana paciņa?", ja neesat apmaksājis pasūtījumu. Vispirms iečekojiet savu bankas kontu, pārbaudiet, vai maksājums patiešām ir veikts un atsūtiet maksājuma uzdevuma kopiju uz e-pastu.
Ja jūs vēlaties saņemt sūtījumu pēc iespējas ātrāk, labāk atbrauciet pie mums uz noliktavu, jo nelielā procentā gadījumu ar piegādes dienestiem nosūtītā paciņa var pazaudēties un jūs nepaspēsiet to saņemt līdz nepieciešamajam datumam. Citādi novēlam jums veiksmīgu iepirkšanos mūsu veikalā-noliktavā un pozitīvus iespaidus no iegādāto preču lietošanas.
Patiesā cieņā,
oriģinālo dāvanu veikals-noliktava Sikumi.lv